måndag 30 mars 2015

Måndag 30/3-15, Dag 7

Hej!

Gårdagen var vår första lediga dag sedan ankomsten till Sydafrika. Vi inledde dagen med sovmorgon till klockan 07.30, ett skönt avbrott från den vanliga väckarklockan som ringer i korridorerna klockan 05.20. 
Förmiddagen spenderade vi på olika håll. Själv njöt jag av den strålande solen :)

Efter lunchen samlades vi i matsalen inför eftermiddagens aktivitet; vandring i bergen.


Lady Grey på vägen upp


Först av alla uppe vid trädet!

Lady Grey från ovan

Utsikten från andra sidan berget. Helt otrolig...

Vi vandrade ner för berget på andra sidan och fortsatte sen mot ett vattenfall några kilometer bort. 




Glada gänget som höll sig längst fram och sprang ner för de brantaste backarna... Fortfarande vid liv ;)




Någonstans här dog min kamera oturligt nog, men som tur är har jag bra vänner som erbjöd att låna ut sina :) Jag fotograferade med Viktors kamera och en fortsättning på det här inlägget kan väntas inom en snar framtid. Dock förutsätter det att jag får tag på Viktor, hans kamera och Katarinas kamerasladd på samma gång, men jag hoppas att det kan synkroniseras ikväll.

Hoppas att alla har en fin måndag!

- Teresa






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar